دوره 21، شماره 1 - ( پاییز 1384 )                   جلد 21 شماره 1 صفحات 49-66 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Farhadi R. E-learning A new paradigm in the age of information. Iranian Journal of Information Processing and Management. 2005; 21 (1) :49-66
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-116-fa.html
فرهادی ربابه. آموزش الکترونیکی: پارادیم جدید در عصر اطلاعات. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1384; 21 (1) :49-66

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-116-fa.html


چکیده:   (18533 مشاهده)

با ورود به عصر اطلاعات ، نهاد آموزش از نخستین نهادهایی است که دستخوش تغییرات اساسی شده. آموزش الکترونیکی به عنوان پارادیمی جدید، این حوزه را متحول ساخته است. با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای  این سیستم آموزشی و حجم عظیم تقاضا برای آموزش، و ناتوانی نظام آموزشی کنونی در پاسخگویی به آن، در باب ضرورت به‌کارگیری و اهمیت  آموزش الکترونیکی تردیدی وجود ندارد .آنچه مطرح  است شیوه و چگونگی این آموزش است.کتابخانه‌ها نیز به عنوان زیرسیستم نظام آموزشی، ‌باید همگام با تغییرات پیش بروند و نسبت به ارائه‌ خدمات جدید و متناسب با نیاز روز، اقدام نمایند.

متن کامل [PDF 158 kb]   (7980 دریافت)    
نوع مطالعه: مروري | موضوع مقاله: فناوري اطلاعات
دریافت: ۱۳۸۸/۵/۱۱

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

تمام حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Journal of Information processing and Management

Designed & Developed by : Yektaweb