[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
irandoc irandoc irandoc irandoc irandoc
:: دوره 21، شماره 1 - ( پاییز 1384 ) ::
جلد 21 شماره 1 صفحات 49-66 برگشت به فهرست نسخه ها
آموزش الکترونیکی: پارادیم جدید در عصر اطلاعات
ربابه فرهادی
كارشناس ارشد كتابداري و اطلاع رساني
چکیده:   (15745 مشاهده)

با ورود به عصر اطلاعات ، نهاد آموزش از نخستین نهادهایی است که دستخوش تغییرات اساسی شده. آموزش الکترونیکی به عنوان پارادیمی جدید، این حوزه را متحول ساخته است. با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای  این سیستم آموزشی و حجم عظیم تقاضا برای آموزش، و ناتوانی نظام آموزشی کنونی در پاسخگویی به آن، در باب ضرورت به‌کارگیری و اهمیت  آموزش الکترونیکی تردیدی وجود ندارد .آنچه مطرح  است شیوه و چگونگی این آموزش است.کتابخانه‌ها نیز به عنوان زیرسیستم نظام آموزشی، ‌باید همگام با تغییرات پیش بروند و نسبت به ارائه‌ خدمات جدید و متناسب با نیاز روز، اقدام نمایند.

واژه‌های کلیدی: کتابخانه، عصر اطلاعات، فناوری اطلاعات، آموزش، نظام آموزشی
متن کامل [PDF 158 kb]   (4651 دریافت)    
نوع مطالعه: مروري | موضوع مقاله: فناوري اطلاعات
دریافت: ۱۳۸۸/۵/۱۱
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

کد امنیتی را در کادر بنویسید >



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Farhadi R. E-learning A new paradigm in the age of information. Journal of Information Processing and Management. 2005; 21 (1) :49-66
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-116-fa.html
فرهادی ربابه. آموزش الکترونیکی: پارادیم جدید در عصر اطلاعات. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1384; 21 (1) :49-66

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-116-fa.html

دوره 21، شماره 1 - ( پاییز 1384 ) برگشت به فهرست نسخه ها
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات Journal of Information processing and Management
نقشه پايگاه | پرسش‌هاي متداول | اطلاع‌رساني به دوستان | آمار پايگاه | حقوق | مسئوليت محتوا | روزآوري: ۱۳۹۶/۶/۲۹
كليه حقوق براي فصل‌نامه پردازش و مديريت اطلاعات محفوظ است.
Persian site map - English site map - Created in 0.137 seconds with 838 queries by yektaweb 3455