دوره 24، شماره 1 - ( پاییز 1387 )                   جلد 24 شماره 1 صفحات 141-172 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Zavaraqi R. A View On Electronic Learning Portals. .... 2008; 24 (1) :141-172
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-10-fa.html
زوارقی رسول. نگرشی بر درگاه‌های فراگیری الکترونیکی. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1387; 24 (1) :141-172

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-10-fa.html


چکیده:   (14975 مشاهده)

درگاه‌ها، که عمری به قدمت تقریبی ده سال دارند، در تمامی‌ حوزه‌های خدمات الکترونیکی گسترش یافته‌اند که فراگیری الکترونیکی نیز یکی از این خدمات است. این درگاه‌ها با قابلیت‌های اطلاعاتی و ارتباطی کارآمدی که دارند، توانایی جامه عمل پوشانیدن به مفاهیم نوین فراگیری چون سازنده‌‌گرایی، فراگیری فعال و مشارکتی را دارا هستند. در این مقاله سعی می‌شود آخرین تجارب، نظریات و مفاهیم در باب درگاه‌های آموزش الکترونیکی مطرح و نکات و مراحلی که باید در طراحی چنین درگاه‌هایی مورد توجه واقع شوند بیان‌ و وضعیت ایران و جهان در این زمینه بررسی شود.

متن کامل [PDF 261 kb]   (1627 دریافت)    
نوع مطالعه: مروري | موضوع مقاله: فناوري اطلاعات
دریافت: ۱۳۸۸/۳/۱۰

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


تمام حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Information processing and Management

Designed & Developed by : Yektaweb