دوره 25، شماره 4 - ( 6-1389 )                   جلد 25 شماره 4 صفحات 745-755 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mokhtarpour R. Setting up Information Literacy Workshops in School Libraries: Imperatives, Principles and Methods. .... 2010; 25 (4) :745-755
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-1149-fa.html
مختارپور رضا. برگزاری کارگاههای آموزش سواد اطلاعاتی در کتابخانه‌های آموزشگاهی: ضرورت، اصول و روشها. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1389; 25 (4) :745-755

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-1149-fa.html


دانشگاه شهید چمران اهواز
چکیده:   (10566 مشاهده)
در متون تخصّصی کتابداری و اطلاع‌رسانی، در خصوص اهمیت پرداختن به موضوع سواد اطلاعاتی درکتابخانه‌های آموزشگاهی در عصر حاکمیت فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی سخن‌ها به میان آمده است. با وجود این، کمتر مقاله یا نوشته‌ای را می‌توان یافت که به کمّ و کیف و نحوه اجرای این موضوع نظر افکنده و راهکاری برای آن ارائه کرده باشد. راهکاری که نوشته حاضر بر آن تأکید دارد، برگزاری جلسات آموزش سواد اطلاعاتی در قالب کارگاههای کارامد است. مقاله حاضر بر آن است تا ضمن تشریح دلایل ضرورت پرداختن به کارگاههای آموزشی در ارتقا مهارتهای سواد اطلاعاتی، مهم‌ترین اصول و مراحل برگزاری اینگونه کارگاهها را به شکل گام به گام معرفی نماید.
متن کامل [PDF 405 kb]   (2469 دریافت)    
نوع مطالعه: مروري | موضوع مقاله: كتابداري و اطلاع رساني
دریافت: ۱۳۸۹/۱۰/۱۹

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


تمام حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Information processing and Management

Designed & Developed by : Yektaweb