دوره 27، شماره 1 و ويژه نامه - ( 11-1390 )                   جلد 27 شماره 1 و ويژه نامه صفحات 47-65 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Manian A, Mira S A, Karimi E. Analysis of Effective Factors on Knowledge Sharing Among E-Learning Students (Case Study: Tehran University E-learning Campus). .... 2012; 27 (1) :47-65
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-1741-fa.html
مانیان امیر، میرا سیدابوالقاسم، کریمی احسان. بررسی شاخص‌های مؤثر بر تسهیم دانش در میان دانشجویان دوره‌های آموزش الکترونیکی (مطالعه موردی: مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران). پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1390; 27 (1) :47-65

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-1741-fa.html


دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
چکیده:   (13784 مشاهده)
در دهه حاضر روند رو به رشد فنّاوری اطلاعات و ارتباطات روز به روز سرعت بیشتری می‌‌گیرد و دانش و اطلاعات با شدت بیشتری نسبت به گذشته تولید و مبادله می‌گردند. سازمان‌ها‌‌ی زیادی از جمله دانشگاه‌ها‌‌، در این زمان مدیریت دانش را به‌عنوان وسیله‌ای برای موفقیت خود به‌کار گرفته‌اند. در این پژوهش، شاخص‌ها‌‌ی مؤثر بر تسهیم دانش در میان دانشجویان دوره‌ها‌‌ی آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این پژوهش از نظر هدف،کاربردی بوده و از پرسشنامه مبتنی بر وب جهت جمع‌آوری اطلاعات استفاده گردیده است. تعداد 10 عامل مورد بررسی قرار گرفته که براساس مدل معادلات ساختاری، شاخص‌ها‌‌ی گشودگی و بازبودن ارتباطات،کانال‌ها‌‌ی ارتباطی مبتنی بر فنّاوری اطلاعات، و مشارکت و همکاری نقش مؤثری در این تسهیم داشته‌اند
متن کامل [PDF 718 kb]   (2111 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: كتابداري و اطلاع رساني
دریافت: ۱۳۹۰/۱۱/۱۱

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


تمام حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Information processing and Management

Designed & Developed by : Yektaweb