[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
irandoc irandoc irandoc irandoc irandoc
:: دوره 15، شماره 3 و 4 - ( بهار و تابستان 1379 ) ::
جلد 15 شماره 3 و 4 صفحات 1-6 برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی تطبیقی وضعیت تحصیلات تکمیلی علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در کشورهای انگلستان،آمریکا، هند و ایران
لیلا مرتضایی
چکیده:   (7273 مشاهده)
این مقاله در پی آن است که با تعمق در برنامه آموزشی دروه‌های تحصیلات تکمیلی علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی (LIS) کشورهای انگلستان، آمریکا، هند و ایران، چشم‌اندازی از وضعیت کلی و نقاط ضعف هر یک ارائه کند و در خاتمه موارد تشابه و تفاوت آنها را نشان دهد تا سیاستگذاران و برنامه‌ریزان آموزشی با استفاده از تجارب کشورهای پیشرو در این زمینه، در پی چاره‌جویی و رفع موانع و نارسایی‌های آموزش کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برآیند.
واژه‌های کلیدی: علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی ;;، تحصیلات تکمیلی، بررسی تطبیقی ;;، انگلستان ;;، آمریکا ;;، هند ;;، ایران
     
نوع مطالعه: پژوهشي |
دریافت: ۱۳۸۸/۷/۳
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Lila Mortezaie. Comparative Study of LIS Graduate Courses in Iran, India, United Kingdom and United State. Journal of Information Processing and Management. 2000; 15 (3 and 4) :1-6
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-238-fa.html

لیلا مرتضایی . بررسی تطبیقی وضعیت تحصیلات تکمیلی علوم کتابداری و اطلاع‌رسانی در کشورهای انگلستان،آمریکا، هند و ایران. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1379; 15 (3 و 4) :1-6

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-238-fa.html



دوره 15، شماره 3 و 4 - ( بهار و تابستان 1379 ) برگشت به فهرست نسخه ها
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات Journal of Information processing and Management
1cd1b69edf77ec3
نقشه پايگاه | پرسش‌هاي متداول | اطلاع‌رساني به دوستان | آمار پايگاه | حقوق | مسئوليت محتوا | روزآوري: ۱۳۹۷/۴/۴
كليه حقوق براي فصل‌نامه پردازش و مديريت اطلاعات محفوظ است.
Persian site map - English site map - Created in 0.27 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 3730