دوره 23، شماره 3 - ( بهار 1387 )                   جلد 23 شماره 3 صفحات 119-139 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Haji azizi N. Marketing library services to the Net Generation. .... 2008; 23 (3) :119-139
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-28-fa.html
حاجی عزیزی نادیا. بازاریابی خدمات کتابخانه برای جذب نسل‌نت. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1387; 23 (3) :119-139

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-28-fa.html


چکیده:   (17514 مشاهده)

در این مقاله، نقش بازاریابی خدمات کتابخانه در جذب نسل جدید کاربران بررسی می‌شود. بررسی مروری متون و منابعی که به کاربردپذیری خدمات کتابخانه‌ها پرداخته‌اند، حاکی از این است که هرچند کتابخانه‌ها دیگر امتیاز انحصار منابع اطلاعاتی را در اختیار ندارند، با این همه باید به ارائه خدمات ارزش افزوده خود بپردازند. بنابراین می‌توانند اصول کلاسیک بازاریابی را برای جذب نسل‌های جدید کاربران و ارائه خدمات بهتر به آنها به‌کار گیرند. این مقاله، سپس با درک کاربران و «بافت‌های» آنها، راهبردهای ارزشی‌ را برای بازاریابی کتابداران و منابع کتابخانه‌ای پیشنهاد می‌دهد.

متن کامل [PDF 168 kb]   (1800 دریافت)    
موضوع مقاله: كتابداري و اطلاع رساني
دریافت: ۱۳۸۸/۳/۱۲

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


تمام حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Information processing and Management

Designed & Developed by : Yektaweb