[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
irandoc irandoc irandoc irandoc irandoc
:: دوره 12، شماره 3 - ( بهار 1376 ) ::
جلد 12 شماره 3 صفحات 20-26 برگشت به فهرست نسخه ها
کنترل کیفیت فرآورده های اطلاعاتی
نورمان سویندلز
چکیده:   (5573 مشاهده)
جان کلام در این مقاله این است که رعایت استاندارد در تولید فرآورده های اطلاعاتی یک اصل است. هرقدر توجه به خواست های مشتری بیشتر مدنظر باشد, هماهنگی با استانداردهای جهانی قطعاً بیشتر است. دراین راستا استفاده از مجموعه استانداردهای       ISO 9000 سبب جلب رضایت مشتری و متقاعد نمودن وی میگردد. نکته دیگر اینکه به کارگیری روش های استاندارد برای هرچه کمتر کردن کاستی های فرآورده های اطلاعاتی و نیز تضمین رضایت مشتری ضروری است. به علاوه, استفاده از استانداردها میزان خطرپذیری در فرآورده های ناقص را به حداقل می رساند.
واژه‌های کلیدی: صنعت اطلاعات، کنترل کیفیت، استاندارد، رضایت مشتری
متن کامل [PDF 87 kb]   (1140 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي |
دریافت: ۱۳۸۸/۷/۳
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


نورمان سویندلز . کنترل کیفیت فرآورده های اطلاعاتی. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1376; 12 (3) :20-26

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-310-fa.html



دوره 12، شماره 3 - ( بهار 1376 ) برگشت به فهرست نسخه ها
پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات Journal of Information processing and Management
1cd1b69edf77ec3
نقشه پايگاه | پرسش‌هاي متداول | اطلاع‌رساني به دوستان | آمار پايگاه | حقوق | مسئوليت محتوا | روزآوري: ۱۳۹۷/۶/۳۱
كليه حقوق براي فصل‌نامه پردازش و مديريت اطلاعات محفوظ است.
Persian site map - English site map - Created in 0.27 seconds with 36 queries by YEKTAWEB 3749