دوره 23، شماره 1 و 2 - ( پاییز و زمستان 1386 )                   جلد 23 شماره 1 و 2 صفحات 61-79 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Moradmand A, Amiri M R. Patrons’ Satisfaction with the Services of the Central Library of the City of Tabriz. .... 2007; 23 (1 and 2) :61-79
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-40-fa.html
مرادمند علی، امیری محمدرضا. بررسی میزان رضایت مراجعین از خدمات کتابخانه مرکزی شهرستان تبریز. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1386; 23 (1 و 2) :61-79

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-40-fa.html


چکیده:   (16604 مشاهده)

در این مقاله میزان رضایت مراجعین از خدمات کتابخانه مرکزی شهرستان تبریز با هدف کشف نقاط قوّت و ضعف موجود بررسی شده است. طبق نتایج به‌دست‌آمده در کل 3/66% مراجعین از خدمات کتابخانه راضی بوده‌اند. بیش‌ترین میزان رضایت از خدمات اینترنتی کتابخانه و بانک اطلاعاتی نمایه (7/90%)، مدت زمان ارائه خدمات (7/86%) و تعداد کتب امانتی (82%) بوده است. بیش‌ترین میزان نارضایتی از وضعیت سالن مطالعه (8/52%)، رفتارکتابداران (31%) و صرف زمان برای دریافت خدمات در کتابخانه (28%) بوده است.

متن کامل [PDF 172 kb]   (2937 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: كتابداري و اطلاع رساني
دریافت: ۱۳۸۸/۴/۳

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

تمام حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Information processing and Management

Designed & Developed by : Yektaweb