دوره 21، شماره 2 - ( زمستان 1384 )                   جلد 21 شماره 2 صفحات 71-84 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Nazari M. Structure and Content of the Portal for Information Literacy For Iranian Graduate Courses. .... 2006; 21 (2) :71-84
URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-98-fa.html
نظری مریم. مروری بر ساختار و محتوای درگاه اطلاعاتی درس سواد اطلاعاتی برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی کشور. پژوهشنامه پردازش و مديريت اطلاعات. 1384; 21 (2) :71-84

URL: http://jipm.irandoc.ac.ir/article-1-98-fa.html


چکیده:   (9124 مشاهده)

این مقاله به معرفی روش طراحی، ساختار و اجزای درگاه اطلاعاتی سواد اطلاعاتی می‌پردازد که به عنوان منبع اطلاعات پشتیبان درس سواد اطلاعاتی برای دوره‌های تحصیلات تکمیلی، طراحی و به صورت الکترونیکی، منتشر شده است. این درس محصول پژوهشی است که با پشتیبانی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران در سا‌‌ل‌های 83-1381، به مرحله اجرا درآمد. منابع اطلاعاتی مندرج در این درگاه اطلاعاتی با پیروی از مجموعه توانمندی‌های سواد اطلاعاتی در قالب هفت بخش جداگانه گردآوری،‌ سازماندهی، و در بخش‌های مرتبط ـ برای پشتیبانی اطلاعاتی دانشجویان و دیگر  فراگیران ـ منتشر شده‌اند.

متن کامل [PDF 871 kb]   (1885 دریافت)    
نوع مطالعه: مروري | موضوع مقاله: فناوري اطلاعات
دریافت: ۱۳۸۸/۵/۶

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

تمام حقوق این وب سایت متعلق به پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Iranian Journal of Information processing and Management

Designed & Developed by : Yektaweb