دوره 24، شماره 1 - ( پاییز 1387 )                   جلد 24 شماره 1 صفحات 141-172 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


چکیده:   (15500 مشاهده)

درگاه‌ها، که عمری به قدمت تقریبی ده سال دارند، در تمامی‌ حوزه‌های خدمات الکترونیکی گسترش یافته‌اند که فراگیری الکترونیکی نیز یکی از این خدمات است. این درگاه‌ها با قابلیت‌های اطلاعاتی و ارتباطی کارآمدی که دارند، توانایی جامه عمل پوشانیدن به مفاهیم نوین فراگیری چون سازنده‌‌گرایی، فراگیری فعال و مشارکتی را دارا هستند. در این مقاله سعی می‌شود آخرین تجارب، نظریات و مفاهیم در باب درگاه‌های آموزش الکترونیکی مطرح و نکات و مراحلی که باید در طراحی چنین درگاه‌هایی مورد توجه واقع شوند بیان‌ و وضعیت ایران و جهان در این زمینه بررسی شود.

متن کامل [PDF 261 kb]   (1746 دریافت)    
نوع مطالعه: مروري | موضوع مقاله: فناوري اطلاعات
دریافت: ۱۳۸۸/۳/۱۰