رده‌هایی برای بهبود یک وب‌سایت تجاری

نویسنده

چکیده

مقاله‌ حاضر چارچوبی برای تحلیل و دسته‌بندی ویژگی‌های طرح یک وب‌سایت در قالب ماتریسی از کارکردهای کسب‌‌وکارانه در برابر ارزش‌های مورد نظر مشتریان- ارائه می‌کند. این چارچوب, زمینه‌ساز ایجاد طرحی برای یک وب‌سایت تجاری است که کلیه‌ جنبه‌های دخیل در داد و ستد را شامل می‌شود. همچنین مثال‌هایی از ویژگی‌های وب بیان می‌شوند که از نظر مشتریان یا بازدیدکنندگان باید مورد ارزیابی قرار گیرند. از آنجا که ممکن است دیدگاه مشتریان با دیدگاه شرکت متفاوت باشد, آن دسته از ویژگی‌های وب در این چارچوب انتخاب شده‌اند که با  ارزش‌های موردنظر مشتریان، رابطه‌ مستقیم دارند؛ ویژگی‌هایی که فقط مزایای راهبردی را برای شرکت به همراه دارند ولی برای مشتریان, ناملموس‌اند، کاملا کنار گذاشته شده‌اتد.

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Means of Improving A Commercial Web-site

نویسنده [English]

  • Hamid Kazemi
چکیده [English]

This paper presents a framework for analysis and classification of the website design features using a matrix of business practices as opposed to customers’ desired values. The framework lays down the groundwork for designing a website which encompasses all aspects involved in the commerce. Since there could be a disparity between the customers’ perception with that of a company, only design features were selected that directly correlate with the customers’ perceived values features of strategic importance for the company are intangible for the customers and were therefore completely discarded.

کلیدواژه‌ها [English]

  • electronic marketing
  • economical website
  • Features
  • model