اسدی، آسیه، و امیررضا نقش. 1396. ارزیابی موفقیت سامانههای اطلاعاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) با استفاده از مدل موفقیت سامانههای اطلاعاتی دلون و مکلین. سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت و مهندسی صنایع. تهران. دانشگاه مقدس اردبیلی 12-18.
الفت، لعیا، فرزانه خسروانی، و رضا جلالی. 1390. شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی. نشریة دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مدیریت بازرگانی 3 (7): 19-36.
جبراییلی، محمد، علی دهقانی، و لادن سلیمامینی. 1393. ارزیابی موفقیت سامانه اطلاعات بیمارستانی در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بر اساس مدل تعدیلشده دلون و مکلین. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه 12 (11): 982-987.
خلیلی شهانقی، نغمه.1391.شناسایی و اولویتبندی موانع بهکارگیری تجارت الکترونیک در مؤسسات اجتماعی شهر تهران. ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کار و جامعه 217: (149): 57-68.
رضایی دولتآبادی، خزائی پول و شعبانی نفت چالی. 1391. بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی. تحقیقات بازاریابی نوین 1 و 2 (2012): 93-110.
شکوهیار، سجاد، آناهیتا صفاجو، و مهدی رضایی خطیر. ۱۳۹۴. ارزیابی سامانه برنامه ریسی منابع سازمانی (ERP) با بهکارگیری مدل موفقیت سامانههای اطلاعاتی دلون و مکلین؛ مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو، فصلنامه تخصصی رشد فناوری، 11 (44): 120-125.
صفرخانی، راحله. 1394. بررسی موفقیت سامانههای اطلاعاتی با استفاده از مدل دلون و مکلین، سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، اقتصاد و حسابداری، تبریز، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی آذربایجان شرقی: 78-80.
علیزاده جورکویه، ابراهیم، حسین میرزایی، و سعید حسینی. 1397. استفاده از مدل بهبود یافته دلون و مکلین بهمنظور ارزیابی موفقیت سامانههای دولت الکترونیک، چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات مدیریت، تهران، مرکز توانمندسازی مهارتهای فرهنگی و اجتماعی جامعه. 115-120.
غریبه نیازی، منیره، معصومه کربلا آقایی کامران، امیر و غائبی. 1391. ارزیابی وبسایتهای دانشگاههای دولتی ایران زیر نظر وزات علوم، تحقیقات و فناوری با روش وب کیوایام. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات 17، 23: 105-120.
کرمی، علیاصغر. 1399. نوآوری و چالشهای قانون رقابت در اقتصاد دیجیتال. شیراز: جهاد دانشگاهی فارس.
کفاشپور، آذر، و محمدحسین دهنوی. 1389. تأثیر فرهنگ بر تجارت الکترونیک. پژوهش و توسعه فناوری دانش 12: 2.
گلستانیزاده، محبوبه، و بدری شاهطالبی. ۱۳۹۵. ارزیابی عوامل مؤثر در موفقیت سامانههای اطلاعاتی بر مبنای مدل دلون و مکلین، پنجمین کنفرانس بینالمللی مهندسی کامپیوتر، برق و الکترونیک، کوالالامپور - مالزی، مؤسسه پندار همایش پارس، دانشگاه IUMW کوالالامپور.
لاواستی، روشن، و امین بابازاده سنگر. ۱۳۹۷. بررسی مدل موفقیت مکلین و دلون بهعنوان ابزاری توصیفی در ارزیابی یک محیط یادگیری و آموزشی مجازی، سومین کنفرانس ملی در مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و پردازش دادهها، تهران، دانشگاه پیام نور.
لگزیان، محمد، شمسالدین ناظمی، و فاطمه دادمند.1390. ارزیابی موفقیت سامانه اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با بهکارگیری مدل تعدیل شده دلون و مکلین. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات. 27 (3): 577-596.
Alam, S. S., & Yasin, N. M. (2010). An investigation into the antecedents of customer satisfaction of online shopping. Journal of Marketing Development and Competitiveness, 5 (1), 71-78.
Ali, N. I., Samsuri, S., Brohi, I. A., Soomro, A. B., Soomro, S.and Shah, A. 2018. Preliminary Study on Factors Affecting E-Commerce Success: A Modified Delone and Mclean Model. In 2018 International Conference on Information and Communication Technology for the Muslim World (ICT4M). 120-125.
Bhatti, A., & Rehman, S. U. (2020). Perceived benefits and perceived risks effect on online shopping behavior with the mediating role of consumer purchase intention in Pakistan. International Journal of Management Studies, 26 (1), 33-54.
Bhatti, A., Saad, S., & Salimon, M. G. (2019). The influence of risks on online shopping behaviour in Pakistan. International Journal of Innovation, Creativity and Change. www. ijicc. net, 10 (9).
Cebi, S. (2013). A quality evaluation model for the design quality of online shopping websites. Electronic Commerce Research and Applications, 12 (2), 124-135.
Chen, HM., Wu, CH., Tsai, SB. et al. Exploring key factors in online shopping with a hybrid model. SpringerPlus 5, 2046 (2016). https://doi.org/10.1186/s40064-016-3746-4
DeLone, W.H., and McLean, E.R. 2003. "The DeLone and McLean Model of Information Systems Success: A Ten-Year Update," Journal of Management Information Systems. 19 (4): 9-30.
Dennis, Alan. R. 2016. Information systems success measurement. Foundations and Trends® in Information Systems. 2 (1): 1-116.
Ham W. (2002) "Design of secure and efficient e-commerce protocols using cryptographic primitives", M. S. thesis, School of Engineering, Information and Communications Univ., Daejeon, Korea.
Kassim, N, & Abdullah, N. A. (2010). The effect of perceived service quality dimensions on customer satisfaction, trust, and loyalty in e‐commerce settings: A cross cultural analysis. Asia pacific journal of marketing and logistics.
Kaynama, S. A., & Black, C. I. (2000). A proposal to assess the service quality of online travel agencies: An exploratory study. Journal of professional services marketing, 21 (1), 63-88.
Koo, W., & H. Park, H. 2017. Critical atmospheric cues in designing online stores: the case of Amazon. com. International Journal of Marketing Studies 9 (1): 37-45.
Lai, J. Y. 2016. E-SERVCON and E-Commerce Success.
Laudon, K. C., Laudon, J. P.and Brabston, M. E. 2005. Management information systems: Managing the digital firm. Toronto: Prentice Hall.
Lawshe, C. H. 1975. A quantitative approach to content validity. Personnel psychology, 28 (4): 563-575.
Livari, J. 2005. An empirical test of the delone-mclean model of information system success. The DATA BASE for Advances in Information Systems 36 (2): 8-27.
Malliarou M, & Zyga S. 2009. Advantages of Information Systems in Health Services. Survey Based Usability Analysis on an In-House Hospital Information System. J Info Tech Economic Develop. Sport Manag Int J: 5 (2)
Rai, A., S. S. Lang,and R. B.Welker. 2002. Assessing the validity of is success models: an empirical test and theoretical analysis. Information Systems Research 13 (1): 50–69.
Rouibah, K., Lowry, P. B. and Almutairi, L. 2015. Dimensions of business-to-consumer (B2C) systems success in Kuwait: Testing a modified DeLone and McLean IS success model in an e-commerce context. Journal of Global Information Management (JGIM), 23 (3): 41-71.
Samsuri, Ali N. I, I. A. Brohi, S. Soomro, and A. Shah. 2018. Preliminary Study on Factors Affecting E-Commerce Success: A Modified Delone and Mclean Model. In 2018 International Conference on Information and Communication Technology for the Muslim World (ICT4M). 120-125. IEEE. Kuala Lumpur, Malaysia.
Schneider, G. P., & P. Gary. 2010. Electronic Commerce 2010. Cambridge: Course Technology.
Scott, M., W. DeLone, and W. Golden. 2011. IT quality and egovernment net benefits: a citizen perspective. ECIS 2011 Proceedings. 87. https://aisel.aisnet.org/ecis2011/87
Seddon, P. B., and M. Y. Kiew. 1994. A partial test and development of DeLone and McLean’s model of IS success. In Proceeding of the International Conference on Information Systems, Vancouver, Canada. 99–110.
Subramoniam S, A. S. Shatat, F. Abdallah Mohammed Al-Balushi, & F. Khamis Abdullah Al-Ghassani. 2010. Survey Based Usability Analysis on an In-House Hospital Information System. J. Info Tech Economic Develop 1 (1): 1-15.
Svantesson, D., R. and Clarke, R. 2010. Privacy and consumer risks in cloud computing. Computer law & security review 26 (4): 391-397.
Swapana, M., & C. Padmavathy. 2017. Factors Influencing Online Shopping Experience a Conceptual Model and Implications. Global Management Review 11 (1), 18-26.
Tong, X. 2010. A cross-national investigation of an extended technology acceptance model in the online shopping context. International Journal of Retail & Distribution Management 38 (10): 742-759.
Turban E, D. King, D Viehland D, & J. Lee. 2006. Electronic Commerce: A Managerial Perspective. New Jersey: Prentice Hall.
Ul-Ain, N., G. Vaia, and W. DeLone. 2019. Business intelligence system adoption, utilization and success-A systematic literature review. In Proceedings of the 52nd Hawaii International Conference on System Sciences. Hawaii, USA.
Wilson, N., K. Keni, & P. H. P.Tan. 2019. The effect of website design quality and service quality on repurchase intention in the e-commerce industry: A cross-continental analysis. Gadjah Mada International Journal of Business 21 (2): 187-222.
Yang, T. C., & H. Lai. 2006. Comparison of Product Bundling Strategies on Different Online Shopping Behaviors. IEEE, Electronic Commerce Research and Applications 5 (4): 295–304
Zhou, L., L. Dai, & D. Zhang. 2007. Online Shopping Acceptance Model - A Critical Survey of Consumer Factors in Online Shopping. Journal of Electronic Commerce Research 8 (1): 14-62.